niedziela, 16 lipca 2017

Spolszczenie nawigacji RT3 - nowe linki 2017

Witam po długiej przerwie.
Dropbox zmienił politykę udostępniania, przez co od niedawna wszystkie pliki są prywatne, a wszelkie publiczne linki (działające wcześniej) przestały działać ;).

Nie ma wiec obaw, że spolszczenie przepadło bezpowrotnie na chomiku :D.
Poniżej nowe linki.


Spolszczenie menu + lektora:

RT3_6.63_b890_PL_Namek_v2.5.iso
https://mega.nz/#!jMgSTKhZ!J9AdDgzyXSdsZwE6wRmK-gHjkgscd9G5bmgNSdexa2k

RT3_5.52a_b773_PL_Namek_v2.5.iso
https://mega.nz/#!HBIUySDS!EnbV2EfiCXil04Gld6fWpRCwHChGK_iG6yyWeBaFdXM



Spolszczenie samego menu:

RT3_6.63_b890_PL_Namek_v2.5_MENU_PL_LEKTOR_ANG.iso
https://mega.nz/#!aNgzRL5A!Sa5hpzxRkmclcjcE1Jc3f3u2Z70519G5bnOg8qmt0SA

RT3_5.52a_b773_PL_Namek_v2.5_MENU_PL_LEKTOR_ANG.iso
https://mega.nz/#!zJIzlAQA!cdXwymaRV5A9EH7be-3Fi11dAUQ2CJpkOyazT0NijE4



Oprogramowanie oryginalne, bez jakichkolwiek spolszczeń:

RT3_6.63_b890_Oryginal.iso
https://mega.nz/#!WMoWxADK!OQZxhjQKNm5ACNjHXskdfxGxqDYwsxJqJ6pCJjFNk-w

RT3_5.52a_b773_Oryginal.iso
https://mega.nz/#!udpzlbgC!aBFAYAzS3FVHJT5QbIsdple_1CUuex6JUlyRBQwoZL8



Spolszczenie menu + lektora na wszystkich językach jest język polski:

RT3_6.63_b890_PL_Namek_v2.5_WERSJA_SPECJALNA.iso
https://mega.nz/#!rVZlAI6L!XnYHMG8-I-YbRPmWrsaZESbYFSBEjQs2UVFv2fEk0aY

RT3_5.52a_b773_PL_Namek_v2.5_WERSJA_SPECJALNA.iso
https://mega.nz/#!eQ5EWYLb!MFGIG17ae2GNmC1kokNizXu-XBsFZXAgjmgKLLVY_to



Spolszczenie SPECJALNE, z "podbitą" wersją, tak aby naprawić RT3 spieprzone z uszkodzonego oprogramowania z niewiadomego źródła:

RT3_6.63_b892_PL_Namek_v2.5_WERSJA_SPECJALNA_NIE_WGRYWAC_BEZ_MOJEGO_POZWOLENIA.iso
https://mega.nz/#!SYRzkCSC!R3FtylxDmu7_eIVGcrUyKEj_z3YYRKvigzMBKXSfaYA

RT3_5.52a_b775_PL_Namek_v2.5_WERSJA_SPECJALNA_NIE_WGRYWAC_BEZ_MOJEGO_POZWOLENIA.ios
https://mega.nz/#!yUAi0JJQ!bgBY0lcPnjb7liceguvhDRqVoJwC_YJb-4GmrLFjfzs

56 komentarzy:

  1. Cudownie. W Lancia Phedra się udało. Gdyby można to bym ucałował za to spolszczenie.

    Pozdrawiam i dziękuje!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jurku jest pan wielki jak by pan kiedyś kandydował na prezydenta polski to ma pan mój głos właśnie spolszczyłem moją C5 i zaczęła gadać do mnie po polsku a nie po niemiecku serdecznie panu dziękuję !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. panie Jurku zapytam nieśmiało czy jest taka opcja bym od pana dostał soft do dodatkowego ekranu z wizualizacją czujników cofania i temperaturą silnika i oleju oczywiście jeśli pan zechce z góry serdeczne dzięki mój soft to 6,63 rt3 serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A takie pytanko, mam Fiata Ulysse z RT3 i na sofcie 5.31, czy to spolszczenie również zadziała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, że wszystko działa. Oczywiście logo Fiata pozostało :). Komunikaty menu, navigacji, wszystko po Polsku, mp3 również działa.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.
    Bardzo dziękuję za udostepnienie softu. Wgral się nawet przy włączonym radiu (zapomniałem).
    W jaki sposób mogę uzyskać od Pana soft do pozostałych dodatkow są bardzo przydatne. Proszę też o podpowiedź czy mogę wyłączyć składanie lusterek przy zamykaniu bez podłączenia do kompa.
    Bardzo proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Spolszczenie działa idealnie. Dłużej zajęło nagrywanie CD niż wgrywanie softu.
    Podłączam się pod pytanie przedmówcy, dokładnie chodzi mi o temperaturę silnika w RT3 6.xx.
    Da się to zrobić bez Lexi lub Diagboxa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, potrzebuje o udostepnienie softu do 6.63 rt3 i podanie jakim programem to mam nagarc bo przy 2 próbach instalacja sie nie powiodła

    OdpowiedzUsuń
  11. witam posiadam peugeota 308sw 2008 r ostatnio wysypał mi sie dysk w radiu model RT3 t7-n3 wymiieniłem go i moje pytanie brzmi jaki soft mam wgrać żeby wszystko dziłało poprawnie ? z góry dziekuje za pomoc jestem laikiem w tych sprawach proszę o wyrozumiałość :) pozdrawiam Marcin

    OdpowiedzUsuń
  12. ON SPRZEDAJE PANA SPOLCZENIE !!!

    http://allegro.pl/polskie-menu-rt3-rt4-rt5-peugeot-citroen-mapa-2017-i7144744667.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Spolszczenie rzeczywiście bardzo się przydaje, powiedzcie mi jakie wycieraczki peugeot 307 używacie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Stokrotne dzięki za działający obraz naprawiający spolszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi jakos w c4 GP nie startuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Panie Jurku jest Pan wielki! Wszysto działa pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko działa idealnie...po zdyganej wersji w której zjadło mi litery z navi wersja specjalna Pana Jurka postawiła wszystko na nogi ... jestem mega wdzięczny!!! a istnieje możliwość udostępnienia wersji w której będzie możliwe"aktywować wizualizację czujników parkowania, jak również aktywować dodatkowy ekran, pokazujący temperaturę silnika oraz oleju i stan ciśnienia w oponach na ekranie RT3 itp." czekam na odpowiedź. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć jak wgram soft od Namka będę miał polskiego lektora do komend głosowych? I nawigacja będzie mówić po Polsku?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam mam problem z moim radiem RT4 po dograniu mapy prawdopodobnie jakiejs kiepskiej, radio i funkcje działaja. nie działą nawigacja tak jak by mapy nie widziała. moge podejrzec i widze ze mapy sa zainstalowane na dysku jednak gdy chce wpisac adres do nawigacji wyskakuje komunikat o update cd, i nic sie nie dzieje.jakby nawigacja nie widziała sciezki do mapy.da rade cosz tym zrobic. na chwile obecna zrobilem reset i powróciłem do softu 8.11.a-4 wersja cd3293.prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    Posiadam radio RT3eV-N3-Q1 e Citroenie C8 z 2008r i mam problem. Po załączeniu na środku wyświetlacza pojawia się napis: PLEASE INSERT UPGRADE CD a w dolnym lewym rogu: 2.13. Nie wiem jak sprawdzić jaką mam wersję oprogramowania bo radio nie działa. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam 7.01 B-5. Jakie mam twoje oprogramowanie wgrac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze o pilna odpowiedz bo juz na menu niemieckie patrzyc nie moge

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam szukam do, RT4 8.11 spolszczenia ktos posiada

    OdpowiedzUsuń
  24. Jacek juz ma wywalone na innychbi nie odpowiada bo ile mozna miec cierpliwosci

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy jest ktoś kto ma spolszczenie do rt3 7.10.c-16

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam czy ktoś może mi pomóc czy to wina radia czy wyswietlacza a może jeszcze czegoś innego,Radio to rt3 citroen c5 2005r.Mam podobne objawy jak na tym filmie
    https://www.youtube.com/watch?v=wHKzGhQcsv8

    OdpowiedzUsuń
  27. http://chomikuj.pl/mauurycy/Dokumenty/spolszczenie+radia+peugeot

    Linki aktywne

    OdpowiedzUsuń
  28. Witajcie
    Mam problem w Peugeocie 1007 z radiem RT3. W wakacje w gorące dni, wyskakiwał komunikat po włosku o dużej temperaturze i się wyłączał. Po aktualizacji od Pana Jurka kilka miesięcy było super, niestety teraz radio(nawigacja) praktycznie nie chodzi. Po chwili od uruchomienia pojawia się komunikat"urządzenie zostanie wyłączone aby zapobiec awarii". Jeden mechanik olał problem mówiąc, że francuzy tak mają.
    Możecie polecić kogoś mądrego w Krakowie, może ktoś z Was miał takie objawy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam jestem tu pierwszy raz czy Bramek pracuje też na Rt6?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo pisałem z telefonu miało być Namek a nie bramek

      Usuń
  30. Przepraszam bardzo miało być Namek mam problem z określenie czy moje radio-navi to Rt6 Rneg Rt3? Naprawdę boje się coś wgrać aby nie spaprać softu

    OdpowiedzUsuń
  31. Posiadam Navi RT3 z monochromatycznym wyświetlaczem, wersja6.61 02.11.05 cd8.65 jakiego softu użyć? Mam obecnie język niemiecki, nawet do zmiany na angielski jest mi potrzebna płyta. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam próbował ktoś może odblokować wideo w rt3?

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, posiadam c8 z rt3 wersja 5.52a. Próbowałem dokładnie według instrukcji wgrać soft v 2.0 i v 2.5 nic nie wychodzi. W v2.5 po 20 min. ciągle na ekranie "waiting" I nic się nie dzieje. W przypadku v 2.0 na ekranie FileCPB i to samo, po 20 min nic. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko działa! Wielkie dzięki <3 Instalacja przebiegła dokładnie tak jak była opisana. Jeśli wszystko zrobicie jak należy to nie ma się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. czy ma pan moze mape polski na rt3

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam!!

    po instalacji zniknęła mi opcja sterowania głosem... nie mogę kazać radiu mówiąc żeby wybrało numer do kogoś lub wklepała adres do nawigacji...
    RT3 C5 2006r kolorowa nawi.
    Jak to przywrócić?
    Spolszczenie ogólnie jest ok ale ta funkcja mi akurat pasowała

    OdpowiedzUsuń
  37. witam mam problem z wgraniem spolszczenie do lancia phedra rts 5,52 .mam plyte z softem ale radio pobiera plyte mieli i nic sie nie dzieje ,laser czyściłem mapy polski pracują normalnie anie moge wgrac spolszczenia moze ktos pomoze

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzien Dobry, Panie Jurku, wgrywalem spolszczenie do radia ojca w c4 grand picasso. Plyta wciagnieta zostala tylko raz, dwa razy pokazalo sie ladowanie do konca. Wyskoczylo logo citroena z napisem juz po angielsku waiting. Czekalem jeszcze z 5 min i nic dalej to samo. po wylaczeniu i wlaczeniu radio dalej pokazuje ten sam wizeruneklogo citroena z napisem waiting. Prosze o pomoc. Czy wgrac ten sotf "spolszczenie specjalne"? ijak to teraz zrobic?
    Z gory dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzień dobry. Wielki szacunek i brawa dla Pana. Zostałem bohaterem domu i auta ;-) . Dziękuję, ukłony i pozdrowienia z miasta Chełmna. Właściciel 807.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. Pomógł by mi Pan nagrać na płytę ten plik? Proszę o odpowiedż na andrzejjasik53@gmail.com

      Usuń
  40. Witam, pobrałem plik do spolszczenia ( prywatnie PHEDRA mój soft 5.42) ale chciałbym jednak się zrewanżować.
    Jakby mi Pan podał numer rachunku na maila spec.uslugi@gmail.com
    W Krakowie za usługę chcą prawie 307 zł , płytka kupiona w internecie też kosztuje.
    życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak sprawdzić jaki soft posiadam ? Beż użycia kabla

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki program i interfejs jest potrzebny do wgrania spolszczonego softa

    OdpowiedzUsuń
  43. Kupiłem CD j.polski nie czyta płytki laser czysty . Może zapłaciłem za pustą CD

    OdpowiedzUsuń
  44. Polecam w 2022 roku . Kupiłem Peugeot 407 Coupe ale RT3 było po niemiecku zainstalowałem i działa choć soft pobrałem z innej strony bo tu nie działają linki ale wiedziałem że to spolszczenie z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest szansa na kontakt z Tobą? Mam problem z Rt3

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam wszystkich, jak wielu z was skusiłem się na pierwszego francuza C4 G.Picasso 2007 2,0 pełny automat(jeżeli to ma jakieś znaczenie).
    Radio RT3 i wszystko po holendersku Soft 6.63.N-1
    jest jeszcze coś takiego jak Softversie scherm C30CD2C35
    nagrałem soft RT3_6.63_b890_PL_Namek_v2.5.iso na 3 różnych plytkach wyczyściłem laser i nic.
    Po włożeniu płyty słychać przez kilka sekund jak coś mieli wyskakuje komunikat (Identyfikacja CD) potem (Włóż konfigurację CD-Rom) po holendersku oczywiście. Płyta jest cały czas w środku,ale nic się już nie dzieje, można czekać do...
    po wyjęciu płyty wszystko wraca do stanu pierwotnego bez żadnych zmian. Może macie jakieś pomysły, bo nauka Holenderskiego jakoś słabo mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam.Pobralem soft do mojego radia RT3,wpalilem i wszystko zgodnie z instrukcja.Radio wciagnelo plytke dwa razy przeszla instalacja,wyplulo plytke przez 10 moze 15minut zadnej reakcji.I od tej pory radio nie reaguje na nic,nie wlącza sie wyswietlacz nic nie wyswietla

    OdpowiedzUsuń
  48. Co mogło sie stać?Peugeot 407SW 2005 r 2.0 automat

    OdpowiedzUsuń